"נצביע כראות עינינו, אם נתניהו רוצה – שיזרוק אותנו"

    אם נתניהו רוצה, שיזרוק אותנו אנחנו לא עושים שום משבר קואליציוני, אנחנו בקואליציה ופשוט נצביע איך שאנחנו רוצים
    ישראל פריי No Comments on "נצביע כראות עינינו, אם נתניהו רוצה – שיזרוק אותנו"

    עלילותו גואטה בעיר הדרומית • הח"כ הש"סי לקח את דברי יו"ר דירקטוריון ערוץ 10 כפשוטם, ויצא לחפש בשדרות את המסעודה המקורית • היישר מהפגישה המכוננת, מיהר גואטה להעניק ראיון סוער לאבי מימרן בו הבטיח: ש"ס לא תתקפל עד פיטורי סדן

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    אם נתניהו רוצה, שיזרוק אותנו אנחנו לא עושים שום משבר קואליציוני, אנחנו בקואליציה ופשוט נצביע איך שאנחנו רוצים
    8:27
    14.05.24
    הרב אריה אטינגר No Comments on הפחד של דניאל מהשינוי שאשתו רינה עוברת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "נכנסתי למסעודה גבאי משדרות, ראיתי אשה מדהימה, צדקת אמתית. אמרתי לה: 'יש אחד, רמי סדן, שאומר כך וכך על המזרחיים, מה ישלך להגיד?' ומסעודה הפטירה – לא באופן ערוך או מתוכנן – 'יש לו עוד הרבה מה ללמוד מהספרדים המרוקאים: הכנסת אורחים, דרך ארץ, חינוך, יש להם עוד הרבה מה ללמוד מאתנו".

    הדובר: חבר הכנסת יגאל גואטה (ש"ס) העיתוי: שעה קלה אחרי ביקורו משדקות. העילה: דברי זלזול במזרחיים המיוחסים ליו"ר דירקטריון ערוץ 10.

    אך בעוד מרבית הדוברים הש"סיים התייחסו ל'מסעודה משדרות' הקולקטיבית, בחר ח"כ גואטה לרדת לעיר שדרות, ולפגוש פנים אל פנים את האשה שהפכה למשל ובעיקר לשנינה, ולתבוע את עלבונה.

    "האם יתכן שבעוד כמה ימים הפרשה תגווע וכולם ימשיכו בדרכם?", שאל אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית'.

    "אני לא רואה שום תסריט בעולם שסדן יישאר בתפקידו. אין מצב. הבן אדם הזה לא יכול להיות יו"ר חדשות 10. תבין, זה לא איזושהי פליטת פה, זו תפיסת עולם. התקשורת יכולה לעשות את הדברים הכי מסוכנים, מצד אחד, ואת הדברים הכי טובים מצד שני. אי אפשר שכזה בן אדם יהיה בכזה תפקיד. זה לא אישי, אני בכלל לא מכיר אותו, זה חומרת הנושא".

    אני מתרגם את הדברים שלך, ומגיע למסקנה: אם הוא נשאר בתפקידו – אתם יוצאים מהקואליציה, זה נכון?

    "מה פתאום?! ש-ה-ם יצאו מהקואליציה! אם נתניהו רוצה, שיזרוק אותנו אנחנו לא עושים שום משבר קואליציוני, אנחנו בקואליציה ופשוט נצביע איך שאנחנו רוצים, כראות עינינו. הכל לפי העניין. הנה, היום הייתה הצעת גיור של ח"כ שטרן, אנחנו לא חושבים שמגיע לאופוזיציה פרס, יו"ר התנועה שלח 3 ח"כים למליאה, שהצביעו ויצאו. אנחנו תנועה אחראית בוגרת, לא משחק ילדים, אבל לא נהיה מריונטה של אף אחד".

    "אני מקבל עשרות טלפונים, מדתיים ושאינם, אנשים פגועים ומביעים תמיכה וזעקה. חייבים ללכת על זה עד הסוף. מנסים להרדים את השד העדתי, אבל הוא חי וקיים. ההבדל בין פעם להיום הוא שפעם אפשר היה לבעוט בספרדים, ואחרי זה ללטף, להתנצל ולהמשיך הלאה. הפעם זה לא יעבוד. התנצלות – לא באה בחשבון".



    0 תגובות